Privatlivspolitik Cookiepolitik Vilkår og betingelser
GRATIS FRAGT PÅ KØB OVER 500,- i SHOPPEN
HURTIG LEVERING 1-2 HVERDAGE
ALLE ARTEMIS FAVORIT PRODUKTER
MILJØVENLIGE PRODUKTER

Handelsbetingelser


Generelle oplysninger


 Virksomhedens juridiske navn: Artemis ZenSha Terapi
 CVR-nr.: 39665948
 Adresse: Kvongvej 181, Nørre Nebel 6830, Danmark
 Mailadresse: universartemis@universartemis.dk
 Telefonnummer: 0045  60135578

 

Betaling

Artemis ZenSha Terapi modtager betaling med Dankort/VISA-Dankort, VISA, VISA Electron, Mastercard og JCB. Betaling vil først blive trukket på din konto, når varen afsendes.

Alle beløb er i DKK. Danske kroner og er incl. moms

Artemis ZenSha Terapi bruger en godkendt betalingsserver, der krypterer alle dine kortoplysninger med SSL (Secure Socket Layer) protokol. Det betyder, at man ikke kan aflæse dine informationer.

Vi tager ikke kortgebyrer.
Bemærk, at der dog stadig kan opkræves gebyrer for brug af korttyper udstedt uden for EU.
Hvis der er tale om Diners Club og American Express, kræves det, at I har en direkte indløsningsaftale med hhv. Diners Club og/eller American Express.

 

 

Beløbet hæves først på dit kort, når varen afsendes.  
 
Ved bankoverførsel er du ikke beskyttet af indsigelsesordningen.  

Betaler du via PayPal, er du ikke beskyttet af indsigelsesordningen. Læs mere om betingelserne på PayPals hjemmeside.  

 

Fragt 

Opdateret i februar 2024. Fragt aftaler er individuelt organiseres. Efter varerne bestilt sendes per valgte system enten i webshoppen via den valgte forhandler eller  per mail gives besked via Dao eller Post Nord. Køber betaler fragt altid for købte varer enten fra butikken elelr gennem webshoppen. Køb over 555 udløser altid gratis fragt. Spørg venligst hvis det ikke opdateres ved shoppens system.

 

Fortrydelsesret for fysiske varer og fysiske produkter 

BEMÆRK! Fortrydelsesret gælder kun for fysiske produkter du bestiller i webshoppen eller ved privat henvelse i butikken. De også derfor gældende først når shoppen åbnes for produkter med forsendelse. Køb af rå  og poleret krystaller gennemgå desværre ikke ind under forstyrelsesret ved brud eller små fejl i krystallerne i deres natur form. Dog ved fragt og forsendelse, hvis der opstår brud eller en form for ikke det du har fået sendt billeder fra den viste form, pengene sendes ikke, men byttes med en lignende varer. 

 

Som forbruger har du 14 dages fortrydelsesret, når du handler hos os.  
 
Fortrydelsesfristen udløber 14 dage efter den dag, du har modtaget din vare. Hvis du har bestilt flere forskellige varer i én ordre, men de leveres enkeltvist, løber fristen fra den dag, hvor du modtager den sidste vare.

 

  
Består ordren af flere partier eller dele, udløber fortrydelsesfristen 14 dage efter den dag, du modtager det sidste parti eller den sidste del.
 
Drejer det sig om en aftale om regelmæssig levering af varer over en bestemt periode, udløber fortrydelsesfristen 14 dage efter den dag, du modtager den første vare.
 
Fristen indebærer, at du har 14 dage fra modtagelsen til at give os besked om, at du vil fortryde dit køb. Du kan sende en mail til universartemis@universartemis.dk eller benytte standardfortrydelsesformularen, som du finder nederst i handelsbetingelserne.
Du kan ikke fortryde købet ved at nægte at modtage varen uden samtidig at give os besked.

 

Fortrydelse af en del af købet
 

Hvis du har købt flere varer hos os, har du mulighed for at sende én eller flere varer retur, selvom de er købt i én ordre.
Bemærk, at du ikke får fragtomkostningerne retur, hvis du fortryder en del af dit køb.
Bemærk, at du kun kan få en del af fragtomkostningerne tilbage.

 

Returnering
Når du har givet os besked om, at du vil fortryde dit køb, har du 14 dage til at sende varen tilbage til os.
Du skal selv betale for at pakken returneres, og det er dig, der hæfter, hvis der opstår en skade under transporten.
 
Visse varer kan ikke returneres med normal post. Dette gælder for: Krystaller og sten, og varer som har høj værdi så som guld og smykker.
Udgifterne til returnering af disse varer forventes højst at koste: 300 kr-,.

 

Ingen fortrydelsesret


Disse aftaler kan ikke fortrydes:

* Online behandlinger.

* Behandlinger som sker straks så som terapi forløb, påbegyndt terapi sessioner, sessioner der blev bestilt ved webshoppen. Bestillinger der afbrydes af kunden inden for 48 timer uden beked.  Behandlinger der sker online eller alle påbegyndte behandlingstype.

 

Levering af ikke-finansielle ydelser, der er færdigleveret, hvis du forinden har accepteret at ydelsen sættes i gang, og at din fortrydelsesret dermed mistes,

 

Levering af varer, som er fremstillet efter dine specifikationer eller har fået et tydeligt personligt præg,
 
Levering af varer, som må antages at blive forringet eller forældet hurtigt,
 
Levering af forseglede varer, som af sundhedsbeskyttelses- eller hygiejnemæssige årsager ikke er egnede til at blive returneret, og hvor forseglingen er blevet brudt efter leveringen,  
 
Levering af varer, som på grund af deres natur bliver blandet sammen med andre varer ved leveringen, og ikke kan skilles ad igen,
 

 
Aftaler om specifikke hastende reparations- eller vedligeholdelsesarbejder hos dig, som du udtrykkeligt har bedt om,
 
Levering af plomberede lyd- eller billedoptagelser eller computersoftware, som du har brudt plomberingen på,  
 
Levering af aviser, tidsskrifter eller magasiner, dog ikke hvis det er abonnementsaftaler,
 

 
Aftaler om logi, dog ikke til beboelsesformål, transport af varer, biludlejning, forplejning eller fritidstilbud, når datoen eller perioden er aftalt. (Det sidste kan f.eks. være kurser, forestillinger, stævner, retreats mv.)
 
Levering af digitalt indhold, f.eks. computerprogrammer, apps, spil, musik, film mv.,
som ikke leveres fysisk på f.eks. CD eller DVD, hvis du forinden har accepteret at udførelsen sættes i gang og at din fortrydelsesret dermed mistes, i fortrydelsesperioden.  
 
Varens stand, når du sender den retur
Hvis varen har mistet værdi, og det skyldes at du har brugt den på en anden måde, end hvad der var nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer, kan du kun få en del af købsbeløbet tilbage. Beløbet du kan få tilbage afhænger af varens handelsmæssige værdi, og i visse tilfælde kan det betyde, at du kun kan få fragtomkostningerne tilbage.

 
Vi anbefaler, at du sender varen retur i den originale emballage.
Hvis den originale emballage mangler, kan det muligvis medføre en værdiforringelse af varen.)
 
Tilbagebetaling af købsbeløbet

BEMÆRK! Denne aftale er gældende kun for de fysiske produkter, der købes igennem webshoppen og online Live Salg.
Hvis du fortryder dit køb, får du dine penge tilbage. Hvis varen er værdiforringet, fratrækker vi det beløb, du hæfter for. Returnering og fragtomkostninger enten fratrækkes eller betales fra købers side. 

Vi refunderer alle betalinger modtaget fra dig, herunder leveringsomkostninger (det gælder dog ikke ekstra leveringsomkostninger i de tilfælde, hvor du har valgt en anden leveringsform, end den billigste form for standardlevering, som vi tilbyder), senest 14 dage fra den dag, hvor vi har modtaget din besked om, at du vil fortryde aftalen.
Vi tilbagefører pengene med samme betalingsmiddel, som du benyttede ved købet, medmindre vi har aftalt andet.
 
Vi kan tilbageholde betalingen indtil vi har modtaget varen, med mindre du sender os dokumentation for at have returneret den.

 

Varen sendes til:
Kvongvej 181, Nørre Nebel, 6830, Danmark
 
Vi modtager kun pakker, som sendes direkte til adressen.


Du kan også fortryde købet ved at give os besked og aflevere den personligt på ovenstående adresse mod forudgående aftale.

 

Reklamationsret

Når du handler hos os som forbruger, gælder købelovens regler for varekøb. Det gælder kun for produkter i webshoppen, og de varer under Smykker, T-shirt, Natursten. 


Det betyder, at du har reklamationsret i 24 måneder.
Hvis din reklamation er berettiget, betyder det, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller et afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation.

Du skal reklamere inden for ”rimelig tid” efter, at du har opdaget fejlen. Hvis du reklamerer inden for to måneder efter, at fejlen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig.
 
Er reklamationen berettiget, refunderer vi dine (rimelige) fragtomkostninger. Varen skal altid sendes tilbage i forsvarlig emballage. Husk også at få en kvittering for afsendelse, så vi kan tilbagebetale dine fragtomkostninger.  

 

Varen sendes til:
Kvongvej 181, Nørre Nebel, 6830 Danmark
 
Vi modtager kun pakker, som sendes direkte til adressen.
Når du returnerer varen, bedes du vedlægge en detaljeret beskrivelse af problemet, samt tager billeder af varens tilstand før pakning og  forsendelse. 

Persondatapolitik

Vi har brug for følgende oplysninger, når du handler hos os:
Navn, adresse, tlf.nr. og mailadresse.

 
Vi registrerer og videregiver de personoplysninger, som er nødvendige for at kunne levere varen til dig.  

 
Personoplysningerne registreres hos Artemis ZenSha Terapi og opbevares i fem år, hvorefter oplysningerne slettes.  
Vi samarbejder herudover med en række andre virksomheder, som opbevarer og behandler data. Virksomhederne behandler udelukkende oplysninger på vores vegne og må ikke bruge dem til egne formål.

Vi samarbejder kun med databehandlere i EU eller i lande, der kan give dine oplysninger en tilstrækkelig beskyttelse.  
Den dataansvarlige på www.universartemis.dk er Artemis ZenSha Terapi v/ Aslihan Citirikkaya.  


Du har ret til at få oplyst, hvilke oplysninger vi behandler om dig.
Hvis du mener, at oplysningerne er unøjagtige, har du ret til at få dem rettet. I nogle tilfælde har vi pligt til at slette dine persondata, hvis du beder om det. Det kan f.eks. være hvis dine data ikke længere er nødvendige i forhold til det formål, som vi skulle bruge dem til. Du kan også kontakte os, hvis du mener, at dine persondata bliver behandlet i strid med lovgivningen. Du kan skrive til os på: universartemis@universartemis.dk

 

Klageadgang

Hvis du som forbruger vil klage over dit køb, skal du kontakte universartemis.webshop@outlook.dk Hvis det ikke lykkes os at finde en løsning, kan du sende en klage til:

 

Center for Klageløsning
Nævnenes Hus
Toldboden 2
8800 Viborg
www.forbrug.dk

 


 
Har du bopæl i et andet EU-land end Danmark, kan du klage til EU-Kommissionens online klageportal her -
http://ec.europa.eu/odr

 

 


 

Handelsbetingelserne er senest opdateret d. 09.02.2024

 

 

 

Standardfortrydelsesformular

(Denne formular udfyldes og returneres kun, hvis fortrydelsesretten gøres gældende)